U avionu je naravno angažovana češka posada i jedino što ima veze sa Er Srbijom je revija Elevate.
Potpuno je jasno da je flota Er Srbije desetkovana i da je zato bilo neophodno iznajmiti strani avion i posadu zbog čega profit ide u Češku, umesto da ostaje Srbiji.
Da će posao sa Etihadom biti propast bilo je jasno još posle prvog leta do Emirata kada je avion star vise od deset godina bio prikazan kao nov. Tada se Aleksandar Vučić hvalio da će putnici imati po dva obroka u avionu i to tardicionalna srpska jela. Puno novinara, danas kritičara režima, letelo je tada tim promotivnim letom. Neki su igrali i šah sa premijerom. Nikome nije smetao čudan ugovor koji je dugo bio tajna, a po kome Etihad daje 40 miliona dok Srbija daje sve ostalo. To ostalo se meri stotinama miliona.
Pardon, Etihad je dao i kredite Er Srbiji sa prosečnom kamatom i troškovima od preko 7%?!
Osam godina posle genijalnog dila u kome su učestvovali Siniša Mali, Mlađan Dinkić i Aleksandar Vučić, Srbija ima kompaniju sa mnogo većim dugom nego sto ga je imao JAT Ervejz, sa starom flotom koju je uzela na lizing, sa otkazanim dilom za nove avione, sa čarter kompanijom koja je u problematičnom stanju... bez ikakve vizije i ideje.
Zato ne treba da čudi što turiste iz Beograda za Antaliju prevoze Česi.
Da nas rastuži i zabrine - da. Da na začudi - ne, jer sve se raspalo.
Kako još jedan strateški investitor otpušta srpske radnike putem SMS-a, pročitajte OVDE.
Izvor: Direktno.rs