Savremeno vreme donelo je brendirane i poznate knjižare, dok su retke knjižare koje su zadržale svoj pečat i dušu. Kako se borite sa konkurencijom?
Najbolji alat za borbu protiv konkurencije je isključivo trud i kvalitet. Trudimo se da naše knjižare dignemo na viši nivo, da nam asortiman koji prodajemo bude jako kvalitetan, da svako može da nađe nešto za sebe i da svako izađe sa osmehom i pohvalom.
Kako ste odabrali da se bavite ovim poslom?
Neko sam ko jako voli decu i bilo koji vid rada sa njima. Samim tim sam došla do knjižare. Uvek sam volela septembar i kupovinu raznog pribora za moju decu i njihovo oduševljenje zbog “baš te” sveske. To je najveći i najlepši razlog.
Koji trenutak pamtite kao najlepši period a koji kao najteži?
Svaki početak je težak kako finansijski tako i fizički i psihički. Samo otvaranje je bilo stresno jer sam se trudila da sve bude kako treba ali se trud isplatio.
Posle toga svaki dan se trudimo svi kao kolektiv da nam uvek bude lepo i da stvaramo lepe uspomene. Svaki dečiji osmeh, svaka tura novog asortimana i slaganje na police mi učinimo da bude pravi doživljaj. Kada se u vašem poslu stalno pojavljuju deca morate imati samo lepe trenutke.
Kakva budućnost očekuje male biznise?
Kao što sam pomenula trud je ključna stvar ali strpljenje takođe. Ako manji biznisi kao što je moj, budemo strpljivi i uspemo savladati izazove, budućnost nam je svetla.
Izvor:Pravda