Прочитајте још:Рамбо Амадеус: Одбио сам Б92 због „Утиска недеље“Парфеми и мирисни производи користе се вековима за остављање бољег утиска. Претходне студије су показале да перцепција фацијалне привлачности може бити узрокована коришћењем пријатних или непријатних мириса. Ипак, остаје нејасно да ли мириси утичу директно на визуелну прецепцију карактеристика лица или алтернативно, путем емоционалне евалуације која се одиграва у мозгу. Ова студија се концентрисала на принципе на основу којих судимо о нечијој привлачности и броју година и укључује два различита метода обраде: атрактивност се посматра као емоционални процес, док се на године гледа реалистички. Визуелни трагови старости (више бора и недостатака) посматрани су реалистично, тако да леп парфем старије није подмладио у очима других. Старији људи који су пријатно мирисали изгледали су још старије, а млади млађе. Извор: Блиц Жена
Игор Ивановић: Хана Арент и српско становиште
Мишљења смо да је наступило доба када се морамо бранити једино и само као Срби, јер смо на...