Прочитајте још:Проблем компулзивне куповине – од новчаника до доктора!Анђела Ј. из Београда наводи да је у једном ресторану доживела непријатност када јој је келнер донео потпуно загореле ћевапе. "Моје пријатељице нису хтеле да се жале јер их је била срамота од других гостију. Јеле су и поред тога што је било потпуно неукусно. Ја сам ипак позвала келнера и питала га зашто је месо угљенисано. Он се правдао да је јело мало решије, иако су ћевапи били буквално црни. На једвите јаде је донео нову порцију меса, коју сам морала да чекам читавих 45 минута", каже Анђела. Помоћник министра трговине Гордана Радосављевић каже да ако послужено јело по квалитету и количини не одговара наруџбину, гост има право да не плати и одбије такву услугу. Извор: Мондо
Слободан Антонић: Успон и пад српског бајденизма
На крају је уследио тежак пораз вашингтонске мочваре на изборима 2024. године. "Грађанска ...