Фејсбук је свим својим корисницима јуче послао обавештење да од 1. јануара 2015. године ступају на снагу нека нова правила. Реч је о новим условима коришћења, као и бољем пласирању реклама које свакодневно виђамо.
У делу сајта који се зове “Privacy Basic” корисници ће на интерактиван начин моћи да сазнају све што их занима о коришћењу популарне друштвене мреже. Ту ће корисницима бити објашњено шта људи могу да виде на њиховим профилима, како други могу да комуницирају са вама, као и шта ви можете видети у сопственом “News Feed-u”. Компанија ће новим условима коришћења побољшати и типове реклама које нам “сервира”. Новом политиком Фејсбук ће “научити” још више ствари о корисницима, и свима понудити рекламе на основу тога шта кога интересује. Од сада ћемо виђати исте рекламе на свим уређајима са којих приступамо овој друштвеној мрежи, а када једном неки оглас означимо као “непожељан”, он се више никада неће поново појавити. Самим прихватањем услова коришћења одавно смо дозволили овој друштвеној мрежи да прикупља велики број информација о нама, као што су место на којем се налазимо, име, презиме, датум рођења, а на основу тога шта пратимо (лајкујемо и коментаришемо), Фејсбук може добити и неку општу слику о профилу корисника. Најављено је и да ће у неким регијама, интернет гигант почети да тестира и такозвано “Buy” дугме које ће корисницима омогућити да купују различите производе без потребе да напуштају странице популарне друштвене мреже. Да ли ће и овог пута Фејсбуку успети да изманипулише своје кориснике и без проблема их натера на нова правила и услове коришћења, или ће се овога пута корисници “дићи на ноге” и напустити “плаве стране”, остаје нам да видимо.
Прочитајте још:(ФОТО, ВИДЕО) Секси шпијунка диже морал руским војницима
Извор: Вечерње новости
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.