Малезијски авион попут борбеног: У ниском лету избегавао радаре!
Истражиоци верују да је авион летео комерцијалном рутом, те није изазвао сумње радара земаља над којим је облетао. Ову техника, ниског летења да би се избегло откривање, иначе користе борбени авиони. Копилот авиона при последњем јављању није ни на који начин показао да нешто није у реду. - У реду, лаку ноћ - биле су последње речи упућене контролном торњу. Шеф компаније "Малезија ерлајнз" Ахмад Џаухари Јахја каже да комуникациони систем у малезијском авиону могао је да буде искључен пре или после посљедњег вербалног контакта са посадом летелице, навероватније копилотом. - Не знамо када је систем комуникације АЦАРС искључен, знамо само за последњу трансмисију - рекао је Јахја новинарима. Сумње у отмицу или неки облик саботаже појачане су данас након што су неки званичници рекли да је посљедња радио-порука уследила након што је неко почео да искључује систем комуникације - један од аутоматских система праћења авиона. Према проценама МХ 370 је прошао преко још две државе осим Малезије, али није јасно преко које. Овако ниско летење тако великог авиона, попут Боинга 777, је изузетно опасно, пошто изазива огроман притисак на летелицу. Авион је вероватно био изложен толиким притиском да је чак и путницима било мука. Извор за Стрејт тајмс је рекао да онај који је управљао авионом је морао да буде изузетно вешт да изведе овакав маневар. Број земаља које траже остатке авиона је порастао на 22, а поље претраге је од Казахстана и Туркеменистана до севернох Тајланда. Казахтан одбацио тврдње да је авион био у њиховом ваздушном простору Казахстан је данас саопштио да није детектовао "недозвољену употребу" свог ваздушног простора 8. марта, што значи да нестали малезијски авион вероватно није скренут дуж северне руте према Тајланду. Авион компаније "Малезија ерлајнз" могао је хипотетички да уђе у ваздушни простор централне Азије, али би био детектован, саопштио је Одбор казахстанске цивилне авијације. "Лаку ноћ" рекао копилот, не пилот Последње речи из малезијског авиона који је нестао пре 10 дана, упутио је копилот, а не пилот као што је раније саопштено, изјавио је данас генерални директор "Малезија ерлајнса" Ахмед Јаухари Јахја. "Резултати првих истрага показују да је последње речи изговорио копилот", рекао је он на конференцији за новинаре, пренеле су агенције. Извор: Стрејт тајмс, Гардијан
Бонус видео
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Колумне
Кад руски економиста прочита Николаја Српског: Европско пропадање је давно предсказано
Врху Запада је до мозга дошла проста мудрост: "Када је птица жива, она једе инсекте, али к...
НЕБОЈША КРСТИЋ НАМ СЕ ВРАТИО: Поводом књиге "У знаку неба и крста"
Пише: Владимир Димитријевић
Небојша Јеврић: Молер
На зиду Парохијског дома, увек пуног, дао је да се нацрта Ајфелова кула са минаретом и хоџ...
Слободан Антонић: Успон и пад српског бајденизма
На крају је уследио тежак пораз вашингтонске мочваре на изборима 2024. године. "Грађанска ...