Србија преговара о изнајмљивању возова из ФБиХ
Пре нешто више од пет месеци, представници Управе "Жељезница ФБиХ" и Државних железница Републике Турске преговарали су о изнајмљивању свих девет талго гарнитура које су у власништву ЖФБиХ.
Међутим, преговори никад нису добили свој коначан епилог, тако да талго возови још увијек чекају своју крајњу намену у гаражи "Жељезница БиХ". Сутра у Сарајево стижу делегације "Железница Србије" и "Жељезница РС" и, како сазнајемо, разговараће се и о евентуалном изнајмљивању талго возова Србији. - Све су могућности отворене. Ако они буду тражили, ми смо спремни да понудимо јер имамо робу - казао је Енвер Биједић, министар саобраћаја и комуникација у Влади ФБиХ. Девет гарнитура талго возова испоручене су "Жељезницама ФБиХ" прије три године. Вредност уговора потписаног 2005. износио је 67 милиона евра. Укидање међународних линија у региону, стање пруга и царинске баријере, непостојање финансијских средстава за покретање и одржавање гарнитура, недостатак и незаинтересованост путника за путовање, изостанак суфинансирања путничког саобраћаја од кантоналних влада само су неки од проблема због којих талго возови никада нису пуштени у промет. Пре три године из Жељезница ФБиХ су најављивали увођење пет дневних и четири ноћне гарнитуре за саобраћај према Загребу, Београду, Љубљани, Плочама, Будимпешти и даље ка европским метрополама. Нажалост, ни од тога није било ништа. "Талго" возови су модерни возови који имају телевизоре, интернет, туш-кабине и осталу луксузну опрему. Извор: РТРС
Бонус видео
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Колумне
Слободан Рељић: Како се добија рат против друштвених мрежа
Истраживања показују да малолетници који проводе више од три сата дневно на друштвеним мре...
СИРИЈА ПОСЛЕ АСАДА: Нова нада или ирачки и либијски сценарио!?
Зашто нови шеф Сирије Мухамед ал-Голани и његов тим игноришу израелску агресију?
Вероватно само лењи себи нису поставили питање: зашто нови шеф Сирије Мухамед ал-Голани и ...
Слободан Антонић: Да нас ситно не самељу
Блокадери, онда и данас, у персоналном смислу нису исти, али у структуралном јесу. Већина ...