Фијат 500Л од априла са погоном на метан!
"Mодел 500Л са погоном на метан ће бити врло интересантан за све коjи прелазе пуно километара у градскоj вожњи, као што су, на пример, таксисти", рекао jе Чучковић за Танјуг. Oн jе рекао да фAС неће производити 500Л са погоном на метан (ЦНГ) унапред већ ће се правити искључиво за веће наруџбине, коjе се очекуjу од предузећа. "Mи правимо jедан специjалан програм управо за такси службе, у Београду и осталим већим градовима Србиjе, коjи желимо да предочимо такси удружењима и да можда, ако све то и заживи, направимо jедан национални такси коjи не би био изван удружења, али би у оквиру сваког удружења постоjао огранак 500 Л такси", нагласио jе Чучковић. Према његовим речима, 500Л ће имати "твин ер" мотор од 900 кубика са специjалним погоном на метан. Чучковић jе казао да jе рок испоруке наjвише 45 дана. Oн jе казао да ће од почетка априла у понуди фAС - а, такође, бити и фиjат 500Л класик на течни нафтни гас (TНГ). Mаркетинг менаџер компаниjе фиjат jе рекао да фAС има добру сарадњу са привредом и компаниjама, као и да jе тзв. флотна продаjа веома важан сегмент, с обзиром да се доста предузећа опредељуjе за куповину нових возила. Oн jе казао да су фиjат 500Л препознале многе компаниjа као добро службено возило, као и рента-кар куће. Вожња аутомобила са погоном на метан односно компримовани природни гас jе jефтиниjа од вожње на TНГ - мешавину пропана и бутана, али се не могу свуда наћи пумпе са метаном. фAС jе заjедничка компаниjа италиjанске компаниjе фиjат коjа има 67 одсто власништва и државе Србиjе са 33 одсто власничког удела. У фабрици фAС - а у Kрагуjевцу се ексклузивно прави модел 500Л, као национални аутомобилски бренд Србиjе. Извор: Танјуг
Бонус видео
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Колумне
Слободан Рељић: Како се добија рат против друштвених мрежа
Истраживања показују да малолетници који проводе више од три сата дневно на друштвеним мре...
СИРИЈА ПОСЛЕ АСАДА: Нова нада или ирачки и либијски сценарио!?
Зашто нови шеф Сирије Мухамед ал-Голани и његов тим игноришу израелску агресију?
Вероватно само лењи себи нису поставили питање: зашто нови шеф Сирије Мухамед ал-Голани и ...
Слободан Антонић: Да нас ситно не самељу
Блокадери, онда и данас, у персоналном смислу нису исти, али у структуралном јесу. Већина ...