Најновије

Унапређење угоститељског сектора у "Меркуру"

ВРЊАЧКА БАЊА - Специјална болница" Меркур" из Врњачке Бање се константно труди да унапреди све аспекте својих услуга. Овога пута акценат је стављен на побољшање угоститељских услуга.
Специјална болница "Меркур" (Фото: Правда)

Специјална болница "Меркур" (Фото: Правда)

Меркур је у сарадњи са организацијом СЕРСА (Удружење професионалних Соммелиера Србије) организовао едукацију својих запослених у угоститељском сектору. За реализацију овог пројекта , у име организације СЕРСА, су били задужени председник овог Удружења Дејан Живкоски и Ненад Вељковић. Едукација је била подељена у два дела – један део је био намењен особљу ресторана и аперитив бара, а други кухињском особљу. - Програм обуке особља ресторана и аперитив бара се стојао из три дела. Први део се односио на питање квалитетне услуге у хотелско-угоститељском пословању. Други део обуке је био посвећен винима. Запослени су имали прилику да сазнају много новина о овој теми- од упознавања са различитим сортама грожђа, преко производње вина до његовог правилног послуживања. Опхођење је било тема трећег дела обуке. Овде није било само речи о важности успостављања доброг односа са гостима већ и о успостављању квалитетних односа међу запосленима који су кључ успешног пословања",рекао нам је тим поводом мр др дејан Станојевић директор Специјалне болнице "Меркур". Особље кухиње је кроз ову обуку сазнало велики број новина у вези начина сервирања и припреме хране. Презентовани су им начини сервирања у хладној кухињи као и начини за унапређење сервирања и постављања шведског стола. Савремени начини припреме бифтека са поврћем и зачинским биљем и киша, као и припрема предјела за једну и четири особе су такође приказани у оквиру ове обуке. Запослени у СБ Меркур су били у прилици да, од искусних стручњака, добију савете који ће им помоћи да одговоре потребама и захтевима савременог госта. - Меркур је и овим пројектом показао да чини све како би гости уживали у свим благодетима који су им на располагању у овој Установи. Након успешно спроведене едукације, угоститељски радници Меркура су, сасвим сигурно, своје услуге подигли за лествицу више што ће додатну увећати задовољство гостију, како домаћих тако и страних", додао нам је на крају мр др Дејан Станојевић. Извор: Правда/ Драган Ивковић

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА