КУАЛА ЛУМПУР - Копилот несталог малезијског авиона покушао је да телефонира са свог мобилног телефона у поноћ непосредно пре него што је авион нестао са цивилног радара, пише малезијски лист "Њу Стрејт тајмс", позивајући се на неименоване истражитеље! Позив је нагло завршен можда "због тога што се авион брзо удаљавао од телекомуникационог торња", навео је лист, цитирајући извор.
Малезијски лист је цитирао још један извор који је наводно рекао да није сигурно да је позив био са несталог авиона. У тексту, насловљеном "Очајнички позив у помоћ", није наведено кога је копилот покушавао да позове. После мистериозног нестанка авиона 8. марта, мање од сат времена након полетања из Куала Лумпура за Пекинг са 239 путника и чланова посаде, полиција је детаљно истраживала пилота Захарија Ахмеда Шаха и копилота Фарика Абдула Хамида. Истражитељи су прошлог месеца утврдили да је авион намерно преусмерен и да су његови комуникациони системи ручно онеспособљени док је напуштао малезијски ваздушни простор. Међутим у полицијској истрази није много откривено. Судбина авиона обавијена је велом мистерије, па круже разне теорије, укључујући отмицу или терористички напад. У малезијским медијима је било непотврђених извештаја о телефонским позивима пилота пре или за време лета, али никада нису објављени детаљи. "Њу Стрејт тајмс" тврди да је авион, после слетања са курса, летео довољно ниско близу острва Пенанг код западне обале Малезије да је телекомуникациони торањ могао ухватити сигнал копилотовог телефона. Телефонска линија је "поново успостављена" у временском периоду између тренутка када је авион скренуо са курса и нестанка са радара, испричао је други извор на који се позива малезијски лист. "Успостављање везе не мора значити да је обављен позив. Разлог може бити и укључивање телефона", пише "Њу Стрејт тајмс". Малезијско министарство саобраћаја је за АФП рекло да анализира извештај из малезијског листа и да ће објавити одговор. Извор: Курир
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.