О приватности података на друштвеним мрежама пуно се прича, али се, изгледа слабо ко држи правила да не открива превише.
"Колачићи", АдСенс и друге легалне методе праћења корисничких интересовања током претраживања интернета, које користе и друштвене мреже, односно компаније иза њих, говоре и многе друге податке о вама. Поменути сервиси добављају информације о вашој локацији, ИП адреси, претраживачу и оперативном систему, а ти подаци користе се, између осталог, за циљано оглашавање. Очигледно је, да корисници на друштвеним мрежама добровољно остављају и своје многе личне податке, а да је неизвесно зашта ће се све ти подаци користити. У најбољем случају видећете неку од реклама која се пласирала управо по вашем интересовању, добављеном помоћу "колачића". У најгорем, па то је боље и да не спомињемо... Ето само једне анегдоте о познанику који се чудом чудио како то да му на сајтовима излазе геј рекламе, све док му неко није рекао да је појављивање реклама базирано на - његовим навикама у претраживању интернета. Зато, ако већ на легалан начин Гугли други могу много тога да сазнају о вама, не доводите себе у ситуацију да постанете жртва, јер сте на Фејсу или Твитеру изнели још гомилу личних података и интересовања. Тиме сте “потписали” гомилу спам мејлова, СМС порука и сличних “давежа”, а могу вам се десити и много горе ствари, попут крађе идентитета на интернету или налога на друштвеним мрежама. Извор: Мондо
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.