БЕОГРАД - Уговор између Града и “Апекса” није раскинут, иако је то градоначелник Синиша Мали најавио још
пре више од два месеца, већ су се ове две стране договориле.
Градске власти понудиле су “Апексу” да настави да одржава само софтвер система наплате и контроле карата у градском превозу. С тим што би за тај посао ова фирма добила 2,6 одсто месечних прихода уместо досадашњих 8,53 одсто. Договор само што није озваничен, сазнаје “24 сата”. Наиме, према том споразуму, Град ће преузети више од 300 запослених који раде на контроли и наплати карата, а у “Апексу” ће бити задужени само за одржавање софтвера система. Пошто Град нема новца да откупи читав систем, у градској управи су одлучили да “Апексу” понуде 2,6 одсто месечних прихода од наплате и контроле карата у градском превозу. Како сазнаје лист 24 сата, у Граду још размишљају да ли ће за наплату и контролу карата у градском превозу основати ново предузеће или ће ту делатност поново вратити у ГСП “Београд”. Како би добили на времену, градски челници су наложили запосленима у “Апексу” да се припреме да продуже рок трајања садашњих “бус-плус” картица на још шест месеци. Наравно, када Град и званично преузме контролу и наплату карата у градском превозу, овај систем се више неће звати “Бус-плус”. Према незваничним сазнањима, нове карте у градском превозу би се користиле као платне картице и допуњавале би се у скоро свакој продавници. Према сазнањима 24 сата, у градској управи озбиљно размишљају о томе да студенте и пензионере не третирају више као повлашћену категорију путника у градском превозу. То значи да ће студенти плаћати вишу цену месечне карте, док пензионери више неће куповати годишњу карту од 400 динара, већ ће сваког месеца издвајати новац за градски превоз. Извор: Б92, 24сата
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.