Најновије

Погледајте рекламу која је увредила исламски свет

Реклама за нови парфем "Џаст Кавали" подигла је свет на ноге. Разлог томе није провокативан изглед Џорџије Меј Џегер, ћерке легендарног Мика Џегера.
Фото: Јутјуб

Фото: Јутјуб

Сексепил 22-годишње Џорџије у реклами је истакнут у први план, али бурне реакције изазвало је истетовирано слово Х на различитим деловима њеног тела. Исту тетоважу има и мушкарац који је заједно са њом снимио рекламу. Ова реклама део је кампање италијанске модне куће "Роберто Кавали", а велики број муслиманских верника сматра је спорном јер "појефтињује и деградира један од светих симбола њихове вере", пише "Дејли мејл". Слика Џорџије Меј и манекена из рекламе није изазвала само вербалне реакције, већ и протесте у Лондону, Дизелдорфу и Лос Анђелесу. Ако вам није јасно шта је толико спорно у реклами да би неко протестовао, ево објашњења. Наиме, тетоважа слова Х која краси тела госпођица Џегер и њеног партнера у реклами, представља симбол корена арапске речи "Алах". То је засметало следбеницима исламског суфизма, који сматрају да је "тужно то што се овај симбол употребљава у сврху стицања новца" и захтевају да се спорни симбол избаци из рекламе. "Коришћење светог симбола како би се стекао новац је неучтиво, увредљиво и понижавајуће", рекао је један од демонстраната Насим Бахадорани. Роберто Кавали, који овај симбол у својим рекламама користи још од 2011. године, каже да симболи нису исти. Његову тврдњу подржала је и Европска унија, која је одбацила захтев групе демонстраната да се спорно слово Х избаци из рекламе. www.youtube.com/watch Извор: Мондо РС  

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА