Најновије

Нема тога што женско тело не може да прода

Сукња је из године у годину све краћа и краћа, деколтеи све дубљи, а рекламе све више обилују експлицитним сликама голог и разоткривеног женског тела и сценама секса. Убеђујући нас да пробамо и купимо различите производе и живимо одређеним стилом, маркетиншки стручњаци се не либе да нас у сваком случају и по сваку цену оставе раширених уста. Кажу да је важан утисак, а ништа не оставља снажнији од- женског привлачног тела.
Високо сексуализована кампања "Бургер Кинга", фото: blog.lib.umn.edu

Високо сексуализована кампања "Бургер Кинга", фото: blog.lib.umn.edu

Звезде широм планете, а наше домаће далеко стидљивије упуштају се у рекламирање свега и свачега. Најрадије бирају модне и козметичке брендове, који промовишу стил, лакоћу, лепоту, пуне усне, витак струк... Иако многи од тих производа немају баш много везе са људским(женским) телом, оно је увек "кец из рукава". - Женско тело је генерално симбол невероватне привлачности за апсолутно све циљне групе. Суштина рекламе је да је не заборавите, а када гледате згодну жену то сигурно оставља јак утисак. Уз то, постоје истраживања по којима у тренутку када гледате неку такву рекламу, осећаћете се срећније, лепше и касније када видите производ у радњи купујете га јер желите да се опет осећате тако. А све то је на подсвесном нивоу и не можемо свесно да контролишемо емоције - каже за портал "Жена" Ивана Вукашиновић из ПР агенције "Дирецт медиа".
Баците око:Погледајте рекламу која је увредила исламски свет(ВИДЕО 18+) Данска влада је забранила ову рекламу, погледајте зашто(ВИДЕО) Ова је реклама шокирала многе!
Тако је до сада много пута био случај и да по неки оглашивач претера, па локалне агенције забрању рекламе. Једна од упечатљивијих је била са Памелом Андерсон, познатој да се увек шепури својим телом, која је у канцеларији одједном почела да се додирује са колегиницом. Феминисткиње су биле најоштрије у осуди поменутог рекламног спота, који, према њиховим речима вређа пословне жене, али и жену уопште, док се власници компаније, позивају на то да има много експлицитнијих музичких видео клипова. Реклама је забрањена, али је остало питање деградирајуће употребе женске сексуалности у маркетиншке сврхе. И док стручњаци и маркетиншки магови сматрају да употреба сексуалности, као и приказивање деце у сврху продаје не морају обавезно да буду понижавајући, поставља се питање ко повлачи границу и када треба реаговати. Добар укус и пристојност је нешто на шта не треба заборавити. Извор: Блиц жена

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА