Прочитајте још: Дуринго: Бук може да обори циљ и на 12.000 метараТвитераш Вангелис Кармирос написао је, позивајући се такође на мапу путање лета МХ17 са овог сајта, да су малезијски авион и украјински транспортни "иљушин 76" одавали на радару исти сигнал. - Два авиона су се приближила један другом. Они (побуњеници) покушали су да оборе авион који је носио обнову залиха за бригаду. Веровали су да пуцају на војни авион, али су грешком оборили цивилну летелицу - написао је Кармирос. Након трагедије, бројне авио-компаније су прогласиле Украјину зоном у коју неће летети, али се све до јуче рута преко Доњецког региона сматрала сигурном за цивилну авијацију. Прошле недеље Украјина је затворила ваздушни простор на истоку за цивилни саобраћај до висине 7.900 метара, али је МХ17 летео на 10.600 метара. Проруске снаге користе релативно једноставне ракете попут ракете земља-ваздух домета 3.500 метара за циљеве у ваздуху, због чега су очигледно авио-компаније и украјинска контрола цивилне авијације дозвољавале авионима на великим висинама летове изнад забрањене зоне. - "Малезија ерлајнс' је користио ову руту годинама и увек је била сигурна. Чак 15 од 16 азијско-пацифичких авио-компанија, а и неке из Европе лете том трасом - рекао је малезијски министар саобраћаја Лиов Тијонг Лаи на конференцији за штампу додавши да "није било инструкција у последњи час да се промени путања лета". Извор: Блиц
Кад руски економиста прочита Николаја Српског: Европско пропадање је давно предсказано
Врху Запада је до мозга дошла проста мудрост: "Када је птица жива, она једе инсекте, али к...