ПОДГОРИЦА - Путници авиокомпаније "Air Serbia" који су данас поподне намеравали да путују у Београд, на аеродорму у Голубовцима провели су шест сати. Како је за портал ЦдМ казала једна од путница, они су толико чекали на лет Подгорица-Београд, који је био заказан у 15.15 сати, а који је полетио тек у 21 час. О разлозима кашњења, како тврди, путнике нико није обавестио.
Aвион чекали пет сати (Фото: Јутјуб)
- Јављено нам је да је лет одложен, да нико не сме напустити аеродром, да се не зна ни што, ни како, ни до када, али да се очекују да ће око 18 сати полетети. Наравно ми смо били око 17. 30 на аеродрому, прошли смо пасошку и остале контроле, од тада па до сада нисмо имали информацију шта се дешава са авионом - казала је за ЦдМ путница Весна Несков док је чекала на полетање авиона, који је по информацијама ЦдМ-а полетио у 21 сат. Она је казала да су у међувремену стизале различите информације о томе зашто је лет одложен. - Наводно био је сат и по на писти, па је враћен је са полетања, једно вријеме су говорили о неисправности авиона, онда је процурила информације да је дошло до проблематике детета једне путнице са особљем, бог зна шта се ту дешавало! Онда су рекли да авион полеће у 20 сати, што је испраћено аплаузом, али у 20 сати авиона није било на видику, тек је сада полетио из Београда, а укрцавање се очекује у 21 сат - казала је она.
Прочитајте још: Катастрофа туристичке сезоне у ХрватскојУкрајинка силована у Бечићима!
Наглашава да измореним путницима нико није понудио освежење. - Људи су измрцварени, чекају од 15.15 до 21 сати. Нико се из компаније, поред десет малих беба и деце, није сетио да пита да ли им је потребно воде, сок, храна, да изађу на ваздух, ништа апсолутно - казала је Несков. Извор: ЦДМ
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.