Прочитајте још:Пронађен леш код Панчевачког мостаЖена Владе Дивца демантовала да је она убица са Бранковог мостаБГ: Зашто самоубице најчешће бирају Бранков мост?Иначе, пилон Моста на Ади дуг је 200 метара. Постављањем челичног дела од укупно 25 метара, пре три године је комплетиран. Трећи и последњи сегмент, од 9,5 метара, уграђен је септембра 2011. и он у пречнику на врху има само метар и по. Међутим, недостаје још једна „тачка“ на 200. метру изнад Саве, како би ова грађевина у потпуности задовољила планирано архитектонско решење. Недостајући врх је купастог облика, дужине седам метара и направљен је од нерђајућег челика. Чине га осам цеви међусобно повезаних прстеновима на сваком метру. Елемент има заштићене сервисне мердевине, а планирано је да их користе мајстори приликом одржавања електроопреме на врху. Пилон који помоћу косих затега носи читав Мост на Ади, постављен је на монолитном темељу, у који је, на дубини од преко 30 метара, побијено 113 бетонских шипова. За његову израду утрошено је око 1.300 тона арматуре и 16.370 кубних метара бетона. На Мосту на Ади је преостало да се, по средини, поставе шине које ће у почетку користити трамваји, а једнога дана и - метро. Првобитно је било планирано да ова фаза буде готова 2015. године, али ће она у најбољем случају тада почети! Извор: Новости
Кад руски економиста прочита Николаја Српског: Европско пропадање је давно предсказано
Врху Запада је до мозга дошла проста мудрост: "Када је птица жива, она једе инсекте, али к...