Прочитајте још:„Tурска спроводи експанзиjу на Балкан“!Нестао мушкарац на свом радном месту!Интерпретациjом овог феномена поставља се питање критериjума стручног вредновања дизаjна за турбо-фолк. У сивоj зони између "доброг" и "лошег" отворио се вакуум коjи jе због своjе естетике и симболике могао да подразумева било коjе садржаjе и да их учини, не само друштвено прихватљивим, него и пожељним. Tаj вакуум, са истим интезитетом, постоjи и данас и у великоj мери одређуjу наше животе. Изложбу “(Eст)етика нацонализма - дизаjн за турбо фолк”, Београђани ће бити у прилици да погледаjу све до 3. септембра, након чега ће се поставка преселити у Скопље. Боjан Kриштофић (рођен 1987. године у Загребу, Хрватска) делуjе као независни публициста и критичар у области дизаjна, уметности и визуелне културе и као илустратор и дизаjнер. Редовно пише за специjализоване регионалне публикациjе и портале, а неки од његових текстова преведени су и на енглески. Члан jе уредништва портала Дизаjн.хр, wеб странице Хрватског дизаjнерског друштва, Зареза, двонедељника за културна и друштвена збивања, гђе jе сезоне 2013/14. био уредник рубрике Визуелна култура. Илустрациjе jе раниjе обjављивао у Зарезу и хрватском издању часописа Ле Mонде Дипломатиqуе и у различитим фанзинима, а као дизаjнер сарађуjе с клиjентима из културне и тржишне сфере. За своj дизаjнерски и критичарски рад jе више пута награђиван. Излагао jе на неколико групних изложби, а (Eст)етика национализма први му jе ауторски кустоски проjекат.
Кад руски економиста прочита Николаја Српског: Европско пропадање је давно предсказано
Врху Запада је до мозга дошла проста мудрост: "Када је птица жива, она једе инсекте, али к...