РУМА –Железнице Србије добиле су данас још 31 савремену грађевинску машину из Русије чиме је завршена испорука укупно 103 машина које ће се користити за ремонт и које би требало да убрзају изградњу пруга у Србији захваљујући руском државном кредиту у вредности од 800 м
Заменик генералног директора компаније руских државних железница „РЖД Интернешнл” Масур Бек Султанов рекао је данас у Руми приликом испоруке машина да је руска страна испоштовала своју обавезу и испоручила најаврсеменије машине у предвиђеном року. „Реч је о најсавременијим новим машинама којих нема сличних у свету по квалитету и брзини извођења радова”, нагласио је Султанов у железничкој станици Рума где је обављен званичан пријем последње испоруке тих машина.. Султанов је изразио очекивање да ће у наредних 15 дана бити потписан уговор за почетак радова на првој деоници од Руме до Голубинаца од укупно шест деоница у дужини од 112 километара. Он је додао да је руска страна спремна да одмах започне радове. Извршни директор „Железница Србије” задужен за инфраструктуру Предраг Јанковић рекао је новинарима да ће захваљујући тим машинама рок за ремонт и модернизацију прве три деонице на северу бити смањен са 44 на 27 месеци. Он је прецизирао да би у наредних 20-ак дана требало да се договоре сви технички и финансијски детаљи за потписивање уговора након чега ће уследити почетак радова на првој деоници Рума-Голубин.
Не пропустите:Вулин: Одлука о пензијама и платама веома брзоЕУ санкционише и државне банке Руске ФедерацијеПоскупљује гас!
Преостале три деонице на југу земље ће, додао је, почети да се граде у 2015. години, када ће кренути и радови на прузи Стара Пазова- Нови Сад и на реконструкцији Барске пруге кроз Србију. У железничку станицу Рума најпре је у мају стигло 29 машина, затим у јулу још 43, да би ових дана стигло преосталих 31. Међу пристиглом механизацијом је 46 плато-вагона опремљених универзалном опремом за скидање шина, 40 вагон хопер-дозатора за транспорт туцаника, 10 универзалних плато-вагона, три моторна плато - вагона и по два крана за полагање шина и плато вагона са чуним чекрком. Реч је о механизацији предвиђеној за демонтажу и монтажу колосека у складу са руском технологијом и свим прописима српских железница. Та механизација биће ангажована најпре на реконструкцији и модернизацији шест деоница на Коридору 10 укупне дужине око 112 километара, као и на прузи Панчевачки мост - Панчево Главна.
Извор: Танјуг