Прочитајте још:"Циљна граница нам је 900 милиона динара. Помак је добар и надам се да ће се тако и наставити. Сви треба да схвате да је ситуација у главном градском превознику тешка и да превоз мора да се плаћа", додао је Милковић. Према његовим речима, већи приходи значе боље аутобусе, а самим тим и квалитетнију услугу корисницима. "Тренутна ситуација је таква да немамо ниједан аутобус млађи од шест година. Главном градском превознику је потребно годишње око 80 аутобуса, за шта су потребна знатна средства. Повећање прихода једини је начин да се ситуација промени", рекао је Милковић. Вршилац дужности директора је навео да ће контроле у наредном периоду бити појачане и због тога је апеловао на грађане да се валидирају и тако избегну плаћање казне. Тренутно је у возилима јавног градског превоза ангажовано 480 контролора. Извор: Мондо
Ишћенко: За преостале Украјинце је најбоље да Украјина што пре престане да постоји као држава
Украјини ће најлакше бити 2025. године. Раније је мало тога зависило од ње, а сада ни њена...