Прочитајте још:Tоком боравка новинари су обишли броjне локациjе у главном граду, међу коjима су Kалемегдан, Скадарлиjа, Храм Светог Саве, али нарочиту су пажњу посветили "новом лицу" Београда: потез од "Бетон" Хале до Mиксер Хоусе-а, Нови Београд, као и Белграде Десигн Дистрицт. "Италиjанска jавност све учесталиjе гледа на Србиjу и на Београд као нову и блиску туристичку дестинациjу", истиче се у саопштењу и додаjе да након велике репортаже у "ДOВE Mагазин-у", данашњи чланак потврђуjе интересовање издавача, а тиме и широке публике према Србиjи и Београду. У уводном делу данашњег новинског чланка, Београд jе представљен као модеран, виталан, креативан, али и културно бриљантан европски град. Београд и Србиjа све су више присутни као туристичка дестинациjа на италиjанском тржишту, како у медиjима тако и у понуди туристичких оператора, закључено jе у саопштењу. Извор: Танјуг
ЦВИЈЕТИН МИЛИВОЈЕВИЋ: Библијска пропаганда литијума
Право на правду – Има ли правде – Неправдом против правде