ЕПОХАЛНО ОТКРИЋЕ: Астрономи пронашли трагове ванземаљске цивилизације

У звезданом систему који је забележио телескоп Кеплер примећене су необичне структуре које би могле да указују на присуство технолошки напредних ванземаљских цивилизација.
Илустрација (Фото: Pixabay)

Џејсон Рајт, астроном са Универзитета у Пенсилванији, спрема се да објави извештај о овом бизарном открићу, објашњавајући да би ови објекти могли да представљају гомилу ванземаљских мегаструктура. "Били смо крајње фасцинирани њиховим необичним изгледом. Тачно је да су ванземаљци последња хипотеза коју би требало да узмете у обзир када откријете нешто необично, али велика група пронађених објеката изгледа баш као нешто што би изградили ванземаљци", изјавио је Рајт за "The Atlantic". Звезда, названа КИЦ 8462852 налази се у близини Млечног пута, измешу сазвежђа Лабуд и Лира. Пажњу астронома први пут је привукла 2009. године, када је означена као кандидат око којег би могле да круже планете налик Земљи. Али, КИЦ 8462852 је емитовала много чуднији светлосни образац од било које звезде у чијем би систему могла да се нађе настањива планета. "Никад нисмо видели ништа слично. Помислили смо да би у питању могла да буде грешка, или да су подаци стигли у том облику због кретања летелице, али све смо поново пажљиво прегледали, и није било ништа од тога", изјавила је Табета Бојаџијан са Јејл универзитета. Она је недавно објавила научни рад у којем разматра све могуће природне узроке настанка мистериозних објеката, а за сада је задовољавајуће једино објашњење да је нека друга звезда привукла низ комета ка КИЦ 8462852, што би представљало готово немогућу случајност.