Прочитајте још:Срби први у свету по потрошњи антибиотикаИ пластичном неперсонализованом картицом је, осим основне временске карте од 90 минута, могуће очитати једнодневну, тродневну или петодневну карту, искључиво избором опције на валидатору. Путници ће, као и до сада, моћи да купе папирну карту код возача, која важи за једну вожњу и кошта 150 динара. Када је реч о ценама месечних маркица за превоз, она ће остати иста. Запослени ће за месечну карту и даље издвајати 3.275 динара, студенти, незапослени, средњошколци и особе са инвалидитетом 1.120 динара, а основци ће се возити бесплатно. Пензионери старији од 65 година годишње ће плаћати 407 динара, док ће пензионери млађи од 65 година плаћати 1.120 динара месечно. Особе старије од 65 година могу од 25. јануара да купе годишњу карту по цени од 407 динара, а која ће важити од дана куповине до 31. децембра ове године. Извор: Телеграф.рс
Грађани револтирани новим ценама у градском превозу
Нови тарифни систем наплате јавног градског превоза у Београду који ступића данас на снагу подразумева да се једнодневне, тродневне и петодневне карте активирају у моменту куповине, а не од тренутка њиховог очитавања у аутобусу. На друштвеним мрежама, ова вест проузроковала је буру негативних коментара који за ово оптужују фирму Апекс. – Карте важе 24 часа, 72 односно 120 часова и то од момента када се допуне на киоску – значи Апекс наплаћује путарину од киоска до станице и чекања аутобуса – констатује један од читалаца. Ову информацију је потврдио и директор Дирекције за јавни превоз Угљеша Митровић који је рекао да ће нови тарифни систем понудити већи број временских карата, попут једнодневне (280 динара), тродневне (720 динара) и петодневне (1.100 динара), а које су првенствено намењење туристима. – Такве карте се купују на трафикама и бацају после употребе, јер се активирају у моменту куповине – рекао је Митровић за Тањуг и додао да оне важе 24, 72 сата, односно 120 сати и то од момента када се допуне на киоску, осим у ноћном саобраћају од поноћи до четири ујутру. Временска карта ће важити за неограничен број вожњи у периоду од 90 минута и може се користи у више возила током њеног трајања, а потребно је да се очита приликом сваког уласка у возило, односно преседања. За коришћење временске карте од 90 минута не бира се никаква опција на валидатору, већ се очитава неперсонализована картица, допуњена кредитом у жељеном износу.
Бонус видео
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Колумне
Фудбал на нишану „колта“?
Пише: Петар Давидов
Oрбан и Фицо већи Срби од многих Срба и већи савезници Русији од многих Срба
Децембарски самит Европског савета оголио је стање ствари. И управо у томе лежи његова суш...
Свети Никола и поп Никола или Црква неће пропасти због лоших хришћана
Пише: Владимир Димитријевић
Освлад Шпенглер и "пропаст запада"
Следеће, 2026. године, навршава се девет деценија од смрти Освалда Арнолда Готфрида Шпенгл...
