Фејсбук не престаје са иновацијама. Ова компанија је сада у преговорима са највећим светским медијама међу којима су Њујорк Тајмс, Базфид, Национална географија и други, а све у циљу како би вести ових медијских кућа директно објављивали на својој платформи.
Опет уводе новине (Фото: pixabay.com)
То значи да корисник кликом на објављени садржај неће напуштати Фејсбук и чекати да се одређена страница учита у интернет претраживачу, већ ће се све одвијати унутар апликације, пише Бизнис инсајдер. Међутим, Њујорк Тајмс напомиње да медији неће имати велику контролу над садржајем који се објављује, што може утицати на посету самих сајтова и на њихове приходе. Са друге стране, медији ће на овај начин добити приступ 1.4 милијарди корисника Фејсбука, што значи да ће свој садржај понудити новој публици. Идеја која стоји иза овог пројекта је да се објављени садржаји брже учитавају корисницима, а то се нарочито односи на оне који користе мобилне уређаје. О овоме се први пут говорило у откобру 2014, а још увек није познато да ли ће ова идеја заживети.
Прочитајте још:Фејсбук забранио „освету остављених“7 разлога због којих би требало да напустите Фејсбук у 2015. години
Извор: dnevno.rs
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.