Најновије

Почело тестирање "aрктичког хеликоптера" у Русији

Компанија „Хеликоптери Русије“ која улази у састав „Ростеха“ саопштила је да је почела пилотско тестирање новог војно-транспортног хеликоптера МИ–8АМТШ–ВА који је изграђен специјално за коришћење у арктичким условима.

Очекујте модификацију хеликоптера МИ-8 АМТШ-В (Фото: Јутјуб)

Очекујте модификацију хеликоптера МИ-8 АМТШ-В (Фото: Јутјуб)

„Током тестирања биће извршене провере да ли карактеристике хеликоптера одговарају техничким задацима наручиоца — Министарства одбране Русије“, појаснили су представници холдинга. Шеф „Хеликоптера Русије“ Александар Михејев појаснио је да је нови арктички хеликоптер „намењен за транспортно-десантно обезбеђивање акција арктичких јединица, подршку њихових акција из ваздуха, осматрање задатих зона одговорности, извиђачко-спасилачку заштиту посаде за време несрећа и путника летачких апарата и бродова на Северном морском путу“. Према речима представника холдинга за изградњу хеликоптера, Ми-8АМТШ-ВА је ојачан гасним мотором „климов“ ВК-2500-03 руске производње са повећаном снагом и аутоматским системом контроле, снажнијим агрегатом ТА-14, повећаном трансмисијом и побољшаном авиоником. „Снажни мотори и ојачана трансмисија обезбеђују бољу динамику и маневарске способности хеликоптера, као и безбедно слетање и узлетање хеликоптера са максималном узлетном масом при отказивању једног мотора“, саопштили су у „Хеликоптерима Русије“. Оклоп хеликоптера се састоје од специјалног покривача за заштиту од снега у условима ниских температура, бољу термоизолацију кабине, као и од инерционог навигационог система БИНС-СП-1, који омогућава да се одреде координате хеликоптера приликом нестанка сателитског сигнала, и од система АЗН-В „пуљсар“ за проналажење других бродова у условима слабе видљивости. Осим тога, Ми-8АМТШ-ВА је ојачан новим пилотском навигационом опремом — дигиталним аутопилотом ПКВ-8 за боље управљање, системом ССКММ за одређивање локације и РПА-500 за потрагу за људима и техником који су у невољи. „Хеликоптер је сачувао све предности базног модела: два комплекса палубног вишенаменског система (БМС-навигатор) за рад са сателитским сигналима ГПС и ГЛОНАСС, дигитални навигациони систем ЦНС-02, комплекс радио-телекомуникационе опреме који обезбеђује подршку радио-сигнала у широком дијапазону од 2 до 400 мегахерца“, изјавили су представници холдинга. Према њиховим речима, на основу војно-транспортне верзије планирано је стварање комерцијалне варијанте хеликоптера који се може користити за потребе поларних експедиција и нафтних корпорација.

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА