Најновије

НЕИЗЛЕЧИВИ КОМПЛЕКСИ: Хрвати тврде да је руски носач авиона "канта"!

Брзи, велики и импресивни руски носач авиона на путу за Сирију показао је и невероватне недостатке, пише "Јутарњи", тврдећи да руска флота и није толико јака.

Руски носач авиона (Фото: Јутјуб)

Како наводе, руски највећи брод "Адмирал Кузњецов" баш и није "страх и трепет", већ - олупина.
Ових дана је руска флота подигла велику буку уз обале западних европских држава на свом путу према Сирији где ће учествовати у новим нападима на Алепо, а на челу осам бродова је једини руски носач авиона "Адмирал Кузњецов".
- Исправно протумачена као нова Путинова пљуска Британцима и Французима, 'моћна флота' ипак није толико јака колико се чини. Прецизније, њен највећи брод 'Адмирал Кузњецов' заправо није баш такав страх и трепет. Било је то очито из густог црног дима који је константно окруживао овај дизелски носач авиона, због чега је постао предмет пошалице међу Британцима - наводи хрватски лист. 
Назвавши руски носач авиона "старом кантом", "Јутарњи лист" указује да на чињеницу да тај брод на пут никад не иде без сопственог тегљача "Николаја Цикера", за случај да се поквари усред пловидбе. 
"Адмирал Кузњецов", додаје се у тексту, лепо изгледа на промотивним сликама, али заправо крије прилично лоше стање испод палубе при чему, осим непоузданих турбина и бојлера, има катастрофалне водоводне и санитарне инсталације због чега се половина тоалета на њему не може користити. 
Поморски стручњак Питер Робертс каже да је "Кузњецов" један од оних бродова који се у поморском жаргону називају "несрећним" јер су за њега, наводи он, ствари кренуле по злу још откако је дизајниран, а касније једноставно није имао среће. 
Међутим, Робертс и други поморски стручњаци упозоравају да то не значи да "Адмирала Кузњецова" аутоматски треба отписати и истичу да је то још увек велики, брз и импресиван брод с добрим авионима. 
На "Кузњецову" је смештено 15 авиона, Мигова 29 и Сухоја Су-33, као и 10 нападачких хеликоптера Ка 52, наводи хрватски лист. 
Тежак 55.000 тона и дуг 305 метара, руски брод се кроз своју историју борио с низом потешкоћа. 
Његова је изградња почела 1982. године, а део совјетске морнарице постао је 1990, док је потпуно оперативан постао тек 1995, овај пут као део руске морнарице. 
Требало је да буде први брод у својој класи, али је због политичких и финансијских околности остао једини, закључује "Јутарњи лист". Извор: Танјуг

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА