Детаље споразума нису обелоданили ни „Фејсбук”, са седиштем у Калифорнији, ни Фацио Метрикс.
Ова млада компанија се бави развојем вештачке интелигенције и развила је софтвер назван Интрафејс, који може да се учита на мобилне телефоне омогућавајући корисницима да у реалном времену раде анализе слика људских лица.
Фејсбук планира да ту технологију употреби за креирање фото и видео ефеката, како би конкурисали „Снепчету”.
Генерални директор Фацио Метрикса, Фернандо Де ла Торе, професор сарадник на истраживањима у Институту за роботику питсбуршког универзитета, рекао је да се њихова технологија може применити у низу апликација, укључујуци оне фокусиране на анимацију, мерење људских реакција и виртуелну стварност.
Из „Фејсбука” кажу да поменути софтвер може да се користи за праћење емоција медицинских болесника или за процену реакције публике на излагање јавног говорника, па чак ии за детектовање поспаности код возача.
Овај програм ће такође омогућити корисницима „Фејсбука” да се изразе путем специјалних ефеката који омогућавају манипулисање фотографијама и видео снимцима са приказома људских лица.
„Фејсбукова” портпаролка је изјавила за медије да се „комуникација међу људима непрекидно мијења а ствари попут маски и осталих ефеката омогућавају им креативно и забавно изражавање”.
„Драго нам је што можемо да изразимо добродошлицу Метриксовом тиму који ће помоћи да се фотографијама и видео записима дода више забавних ефеката и да размена искустава на Фејсбуку тиме постане још занимљивија”, рекла је она.
Извор: Политика