Предлог закона предвиђа ограничавање до 20 одсто страног учешћа у организацији аудио-визуелних услуга са посетом од преко 100.000 људи месечно. У ову групу улази Јутјуб који припада америчком Гуглу. Ако закон буде донет, компанија ће морати да изгради додатну инфраструктуру или постављати садржаје на серверима у иностранству. У том случају пут од сервера до абонентског уређаја корисника постаће дужи и захтеваће више трошкова од стране комуникационих оператера.
У комитету за правна питања Медијскокомуникационог савеза сматрају да закон ограничава конкуренцију и да је усмерен на добијање користи одређених тржишних играча. Како је саопштио „Комерсант“ у савезу постоје несугласице поводом амандмана на закон. На њиховом доношењу инсистирају „Гаспром медија“ и „СТС медија“, који су иницирали закон, одмах након што је о свом уласку у Русију саопштила амерички онлајн-биоскоп „Нетфликс“. Извор: rs.sputniknews.com