Поред престижа који сам бренд доноси, оно због чега су акције Ферарија јако занимљиве јесу купци ових аутомобила. На богате појединце који купују ове аутомобиле, економске кризе ретко утичу, као што је то случај са средњом класом.
Продаја се обавља по принципу наруџбина неколико месеци унапред и углавном је врло стабилна. Ферари као компанија има веома добре изгледе раста, независно од тога да ли је глобална економија у добром или лошем стању. Оно што такође иде у корист Ферарију је ексклузивност. Ако се узме у обзир колико возила производи годишње, овај произвођач луксузних аутомобила има невероватну снагу по питању цена. До 2018. године ова компанија планира да на тржиште годишње избацује по један нови модел. Такође према плановима до 2018. године производња ће остати испод 7,000 возила годишње, да би након тога, уколико буде услова, порасла на 10,000. Wall Street предвиђа да би до 2018. године зарада по акцији на годишњем нивоу требала да достигне $2. У 2015. години Ферари је скоро 73% укупних прихода зарадио на продаји резервних делова и спортских аутомобила. Поређења ради, овај проценат је у 2014. години износио 70%. Међутим, Ферари се ипак суочава са неколико ризика. Уколико тркачки тим Формуле 1 почне да заостаје за конкурентским тимовима то би могло у многоме да нашкоди бренду Ферарија, што би се вероватно негативно одразило на број будућих наруџбина. Како за сада ствари стоје, изгледа да компанија добро ради свој посао применом стратегије мале производње. Уколико тражња настави да расте, Ферари би могао да повећа цене својих аутомобила и тиме повећа профитабилност, што је сан сваке компаније.
‘Тренутно цена акција се креће око $41 по акцији и према Financial Times-u, до краја ове године би могла да достигне $56’, наводе из Fortrade-а.
FXLider има сарадњу са Fortrade Limited – компанијом ауторизованом и регулисаном у УК од стране FCA (Financial Conduct Authority) под лиценцом број 609970.