Друштвена мрежа Фејсбук намерава да стане на крај медијским насловима који су само "навлакуша", односно постовима који садржајем не оправдавају сензационалистички наслов, пишу бањалучке Дневне независне Новине.
Како би повећали посету и број кликова, многи медији постављају наслове који су сензационалнији него садржај вести.То је посебно присутно код вести које се деле на друштвеним мрежама.
Фејсбук је одлучио да такозвану "виралност" вести више не одређује на основу броја кликова, него на основу других релевантнијих фактора, попут тога колико корисник проводи времена читајући одређени текст.
Како преноси сајт Wersm.com, на тај начин ће "персонализоване" корисничке странице Фејсбука стизати само текстови на којима су људи провели највише времена.
Фејсбук, између осталог, намерава новим алгоритмом да "казни" оне који пречесто објављују садржај, као и да повећа разноликост постова који допиру до корисника.
Извор: Nezavisne.com