Како преноси званична публикација америчке војске "Stars end strajps", Голдфејн ће на позицији првог човека авијације заменити Марк Велша који иде у пензију.
- Осећам се веома понизно што ми је указана част да будем номинован на место 21. начелника штаба америчке војне авијације - рекао је Голдфејн. Како се наводи у тексту "Војни пилот некада оборен изнад Србије, сада виђен за место на челу авијације", Голдфејнов успон је био веома брз и стиже на ову позицију након што је унапређен у генерала са четири звездице прошлог августа. Ипак, како истиче лист, упркос позицијама у генералштабу и команди авијације од 2011. до 2015. године, Голдфејн је најпознатији по својим искуствима у ратним дејствима, а пре свега по искуствима из 1999. године када је НАТО бомбардовао Србију. - Он је често говорио о ноћи у којој је ракета земља-ваздух експлодирала поред његовог авиона изнад Београда 2. маја 1999. године, када су САД и НАТО изводиле Операцију Уједињена сила у ваздушном рату против Слободана Милошевића и његових српских снага - пише лист. Како се наводи, Голдфејн се катапултирао из свог авиона Ф-16Ц те ноћи и након пада са падобраном успео је да се домогне Косова где га је два сата касније покупила спасилачка хеликоптерска мисија. Међутим, према доступним информацијама Голдфејн је евакуисан на други начин. Голдфејнов Ф-16Ц из састава 555. ловачког одреда "Трипл никл" полетео је из базе у Авијану, а оборила га је 2. маја екипа 3. ракетног дивизиона з састава 250. ракетне бригаде ПВО, рактеним системом С-125 Нева из села Карловчић. Он је покушао да прелети до БиХ, али је морао да се катапултира и приземљио се у атару села Синошевић, док је његова летелица пала у близини Шапца. Голдфејн је био директан учесник и у операцијама Пустињска олуја (Ирак, Заливски рат) и Истрајна слобода (Авганистан). Има више од 4.200 сати налета за командама више авиона, међу којима су и Ф-16 и Ф-117, чији је један примерак оборен изнад Србије 1999. године.
Извор: Б92