И док је још увек све у домени нагађања, финансијска компанија Пајпер Џефри такође нагађа, али у другом смеру који је заправо много занимљивији.
Аналитичари покушавају да схвате зашто је Епл уложио милијарду долара у кинеску компанију Диди Цхуxинг која представља пандан западном Уберу. Пајпер Џефри зато истиче како је корисницима Убера и Диди Цхуxинга углавном неважно које ће ауто доћи по њих – они маре само за лакоћу наруџбине путем смартфона које ће их на крају одвести од тачке А до тачке Б.
Зато, нагађа Пајпер Џефри, Епл можда не ради на пројекту градње новог електричног аутомобила него циља ка знатно вишем циљу који до сада није озбиљно разматран.
Замислите да путем свога Еплфона можете да позовете аутомобил без возача. У том аутомобилу рећи ћете Сири где желите да идете, информисаћете се о гужвама, рећи јој да пусти вашу омиљену песму и опустити се у вожњи која следи. Наравно, све време рукујете својим таблетом или лаптопом који је повезан на бежични интернет у самом аутомобилу.
Пајпер Џефри истиче како је Епл софтверска и хардверска компанија, а не фирма која жели да прави аутомобиле. Укратко, постоји одређена вероватноћа да Епл заправо покреће највећу такси службу на свету коју ће красити аутомобили без возача. ИЗВОР: Б92
Ишћенко: За преостале Украјинце је најбоље да Украјина што пре престане да постоји као држава
Украјини ће најлакше бити 2025. године. Раније је мало тога зависило од ње, а сада ни њена...