Маркетиншки директор компаније Владимир Дмитријев је, у изјави за руски лист Известија, рекао да је до краја године планирано отварање 60 продајних ланаца у руским градовима. Дмитријев је навео и да је дуги низ година радио у аутомобилској индустрији, и да не разуме зашто "Калашњиков" већ нема своју линију одеће и опреме. ,
"Само од продаје одеће под својим брендом, гиганти као што су Катерпилар и Ферари, остварују до десет одсто зараде", истакао је он. "Калашњиков" је, како је рекао, глобални бренд, због чега постоје очекивања да ће његова одећа и сувенири бити тражени упоредо са основним производима.
Због санкција уведених Русија, "Калашњиков" је, према његовим речима, приморан на озбиљно преиспитивање маркетиншке политике, будући да је раније око 70 одсто ловачког и спортског оружја одлазило на европско и америчко тржиште.
Извор: Танјуг