Један предузетник недавно је изјавио да недељно прима око 5.000 е-маилова, и додао да је немогуће да прочита сваки и посвети му пажњу.
Зато све више компанија и успешних људи користи алтернативне алате како би брже и ефикасније комуницирали.
Многи стручњаци предвиђају да ће е-маил до 2020. заменити тзв. хибриди е-маила и разних чет сервиса.
Ако вам овакав сценарио звучи невероватно, стручњаци истичу 3 сигурна знака да е-маил полако умире.
<star> Уберова корисничка подршка не одговара на е-маилове
Убер, једна од најпознатијих компанија на свету, уклонила је на својим страницама контакт путем е-маила. Уместо читања и одговарања на е-маилове, сву корисничку подршку обавља путем апликације.
Овај тренд почеле су да следе и остале компаније јер је овакав начин рада бржи и ефикаснији.
</star> Кинези не користе е-маил
Најмногољуднија земља на свету не користи е-маил. Наравно, поједини корисници имају своју е-маил адресу, али већина корисника у Кини и Индији користи новије алатате за комуникацију попут Вичет-а.
Ако се узме у обзир и константан раст многих сервиса за цхат, постаје очигледно да се све мање корисника ослања на е-маил.
Корисничка подршка ослања се на четботове
Један од главних трендова у онлине комуникацији су све популарнији четботови. Стручњаци се слажу да су они једна од најбољих употреба вештачке интелигенције. Четботови задужени за корисничку подршку нису нервозни, не могу да се уморе и не треба да седе и листају гомилу е-маилова како би одговорили на ваше питање.
Како комуницирамо данас?
Ове године забележен је велики раст чет апликација које све чешће замењују остале начине онлине комуникације. Уместо писања е-маилова, с пријатељима комуницирамо путем Вибера, Месенџера или ВоцАп-а, а за размену фотографија ту су разне апликације попут Инстаграма или Снепчета.
И док се е-маил данас користи већином у пословне сврхе, и успешни људи у последње време више бирају Твитер или ЛинкедИн као алат за комуникацију са сарадницима. ИЗВОР: Б92