Према извештају који су доставили Агенцији за борбу против корупције, чак 5,1 милион евра напредњаци су издвојили за оглашавање, а више од половине тог новца потрошено је на спотове и изнајмљивање термина на ТВ станицама.
Око пола милиона евра СНС је коштало изнајмљивање билборда, израда летака и плаката, а око 466.000 евра плаћени су митинзи, конвенције и остале манифестације. Око 8.000 евра издвојили су за ангажовање две маркетиншке агенције “Интернет груп” и “Сити имиџ”, које су им осмислиле кампању. Напредњаци су у односу на све остале учеснике избора, захваљујући најбољем изборном резултату, добили и највише новца из државног буџета - око 2,1 милион евра, чиме су покрили трећину трошкова кампање. Од прилога правних и физичких лица на њихов рачун легло је око 46.000 евра, а да би покрили кампању, заједно са коалиционим партнером ПУПС-ом искористили су око 2,9 милиона евра које су већ имали на рачуну. Такође, за покривање трошкова СНС је био принуђен и да подигне кредит код АИК банке, и то у износу од 1,2 милиона евра.
Извор: Блиц