Произвођач чувене пушке АК 47 познатије по имену фабрике и проналазача Калашњиков нашао се у тешкој ситуацији када су пре две године уведене санкције САД према Русији, које су затвориле ово велико тржиште. Руси нису имали избора него да се окрену домаћем тржишту, са кога су отишле америчке компаније, и да уведу нове производе за ловце и хобисте.
Та стратегија је дала резултате. Компанија је научила да слуша своје клијенте, што док су купци били из редова војске баш и није морала.
Досада се зна да на свету има преко сто милиона пушака АК 47, које због своје дуговечности остају дуго у арсеналу и не захтевају замену. Због тога је направљена цивилна верзија овог оружја која може да пуца само појединачно.
До увођења санкција тржиште САД је односило 40 одсто светске продаје калашњикова. Компанија је сем увођења нових врста оружја одлучила да диверсификује своју понуду куповином фабрика бродова и дронова. У 2016. се очекује профит од 33 милиона долара у поређењу са пет милиона долара из 2014.
Извор: New York Times