Обиласком целе деонице, заустављањем на свакој значајној тачки, констатовано је да рокови и динамика завршетка тунела нису испоштовани, да нису асфалтирани сви делови трасе, да нема постављених металних ограда, да нису завршени сви бетонски радови а да грађевинаре тек очекује и постављање веритаклне и хоризонталне сигнализације.
Такође, у два тунела (Шарани и Брђани) морају да се санирају коловозне површине, да се постави осветљење и још пуно завршних обрада.
"Коридори Србије" и главни извођач компанија "Азвирт" су најавили да ће радови бити завршени 25. августа.
Зорана Михајловић је у контроли са тимом инжењера била да се увери да ће све бити спремно за отварање деонице.
Закључено је да је досадашња сарадња са компанијом Азвирт и подизвођачем компанијом Енергопројект била одлична, али да очигледно има проблема са подизвођачем који је ангажован на тунелима.
"Очекујем да се радови убрзају и у сарадњи са Коридорима Србије у року и заврше. Ово није ни прва ни последња контрола а једини циљ је да се, као и до сада, помогне Коридорима Србије да се посао заврши. Рок је ту да се поштује, Влада Србије очекује да се крајем августа ова деоница отвори за саобраћај", поручила је Михајловић.
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре има менторе сваког пројекта који најмање једном месечно обилазе градилишта.
Ову деоницу обилазили су на сваких десет дана, а њих извођачи радова морају обавестити о евентуалним проблемима или кашњењима, о чему у случају ове деонице нису добијали информације у складу са ситуацијом на терену.
Вредност радова на деоници Кориодра 11 која би требало да скрати време путовања од Београда до Чачка је 308 милиона евра. Ангажована је 101 домаћа фирма.
Деоница Љиг -Прељина дугачка је 40,36 километара.
Извор: РТС