Америчка телевизија наводи да када се на ово дода новац који су за рекламирање председничких кандидата донирале политичке групе које их подржавају, за кампању Клинтонове потрошен је 91 милион долара, наспрам осам милиона долара колико су дале Трампове присталице.
„Скоро 100 милиона долара је потрошено на предизборне ТВ рекламе у председничкој трци откад су завршени унутарстраначки избори, али кампања Доналда Трампа још није потрошила ни цент на неку рекламу”, навео је „Ен-Би-Си њуз”.
Наводи се да, иако њујоршки бизнисмен није купио термин на „Еј-Би-Сију”, „Си-Би-Сију” нити „Ен-Би-Сију”, телевизијској мрежи која је емитовала његов ријалити шоу „Шегрт”, Трамп је успешно користио друштвене мреже да би допрео до бирача.
Он је често постављао постове на Фејсбуку и Твитеру који се лајкују и шерују небројено пута, што му обезбеђује бесплатну рекламу.
Према истраживању које је урадила фирма за анализирање медија „медиаQуант”, вредност помињања Трампа на друштеним мрежама процењена је на око две милијарде долара у бесплатним рекламама, а очекује се да до избора 8. новембра достигне пет милијарди долара.
Извор: Танјуг