Најновије

На разговору за посао кажите ове ствари, и посао ће бити ваш!

Који су најбољи одговори на питање „Зашто би требало да вас запослимо?“ – Ово питање појавило се и на сајту Quora, а ево шта каже један од стручњака, Том Сулливан, преноси сајт Inc.com.

Илустрација (Фото: pixabay)

„Зашто би требало да запослимо баш вас?“

 Већина људи ће на ово питање одговорити тако што ће описивати своје искуство или образовање, и додати и неке придеве као што су: радан, лојалан, лидер тима, итд. Али ово је погрешно.
Требало би увек да одговорите тиме – шта ћете ви урадити да побољшате компанију. Које идеје имате а да ће олакштати посао и животе оних који вас интервјуишу? Почните са тим.
Зашто? Зато што продајете „сами себе“ (немојте ово погрешно да схватите) и желите да искористите доказане и ефективне стратегије за продају да бисте то урадили. Укратко, „продајете им причу“. Али, иза приче морају да буду реална упоришта и докази да ће то заиста тако и бити. Како пише Том Суливан, проучавао је copywriting, и правило број 1 у copywritingu јесте да се увек говори о бенефицијама пре него о карактеристикама.
У овој ситуацији, оно што ћете урадити да компанија буде боља, и да олакшате живот особама које вас интервјуишу, добробит је за њих. Ваша искуства, образовање, вештине и знања само су карактеристике које подупиру ваш допринос за компанију.
Карактеристике ће вас довести до врата компаније, али потенцијални допринос ће вам омогућити да добијете посао.
Дакле, увек одговор на питање „Зашто би требало да запослимо вас?“ започните прво вашим (будућим) доприносом, а онда нека га прате карактеристике.

Примери

Да би било јасно, ево листе доприноса и карактеристика на интервјуу за посао.
Доприноси:
– Имам план како би нове маркетинг идеје могле ефективније да испричају причу зашто је ова компанија сјајна, и да допринесу да људи више купују ваше производе. 
– Побољшаћу визуелни део ваших кампања, од постера до видеа, како би ваш бренд био препознатљивији и пријемчивији.
Карактеристике:
– Имам године искуства на развијању добрих маркетиншких кампања, као и доста контаката у овом свету.
– На факултету сам посебно изучавао курс о логоима и брендовима, тако да сам теоријски прилично поткован на ту тему.
– На последњем послу, управљао сам сопственим тимом у области маркетинга, тако да знам шта значи сарађивати са другима и водити маркетиншку кампању. Извор: bizlife.rs 

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА