Шешељ каже да више нема никакве сумње да је Јанковић заправо "Скотов скот" (мисли на Мајкла Скота, амбасадора САД, прим. аут.).
Типична пропаганда
Председник СРС наглашава да је Јанковић "кандидат из нужде", односно да Запад нема више на кога да заигра на српској опозиционој сцени.
- Па неће ваљда странци да за председника кандидују ону олупину од Бориса Тадића или истрошене и потпуно компромитоване Чеду Јовановића и Бојана Пајтића?! Њима је Јанковић изнуђено решење и баш зато ће у њега уложити много кеша и енергије. Пазите, већ су за снимање тог једног спота за Јанковића исплатили оној Бојани Маљевић 140.000 евра! Јасно је, дакле, нема више никакве дилеме да је Јанковић Скотов скот! - напомиње лидер радикала.
Шешељ сматра да Јанковић, све и ако у њега буде уложено много пара, нема велике шансе на изборима, јер је, како каже, Вучић својом политиком обесмислио постојање свих других проевропских партија у Србији.
- Јанковић нема шансе да победи, али има шансе да направи нови циклус хаоса и сукоба у Србији - упозорава шеф СРС.
Саша Јанковић се није оглашавао поводом своје "председничке кандидатуре". На другој страни, аналитичар Дејан Вук Станковић оцењује да промотивни спорни спот заштитника грађана има "политички набој" и да неодољиво подсећа на предизборни материјал.
- Ту постоје одређене политичке поруке, јер се Јанковић обраћа свим грађанима, уз државне симболе. Мада су аутори спота погрешили са оном црнобелом техником, која асоцира на нешто негативно из прошлости... - коментарише Станковић, који такође мисли да Јанковић нема велике шансе за успех.
- Све и да га отворено подрже странци, он скоро да нема никакве реалне шансе. Не заборавите, и кандидат владајуће странке и неки други кандидати, попут Шешеља, имаће и финансијске ресурсе и велики медијски простор - истиче Станковић.
Злоупотреба функције
Маркетиншки стручњак Игор Авжнер, који је радио неколико кампања за бившег лидера Уједињених региона Србије Млађана Динкића, сматра да Јанковићев спот није прави спот за кампању за председничке изборе.
- Све ово јако подсећа на личну промоцију и покушај поистовећивања јавне функције са личношћу, што нас је генерално и довело ту где јесмо. Институције морају бити изнад појединаца. У сваком поједином случају. "Азра, то сам ја" могао је да каже Џони Штулић. "Државна институција, то сам ја" може да каже само онај који ту институцију злоупотребљава - закључује Авжнер.
ЕУ платила 140.769 евра за Јанковићев предизборни спот!
"Политика" је у јулу ове године објавила да је Фонд ЕУ за подршку медијима дао чак 140.769 евра продукцијској кући глумице Бојане Маљевић "Монте ројал пикчерс" за снимање серије о случајевима које решава Канцеларија заштитника грађана.Према тврдњама Маљевићеве, управо је у оквиру тог серијала под насловом "Моје право" снимљен видео о заштитнику грађана, који неодољиво подсећа на предизборни спот.
ЕУ је, дакле, за предизборни спот Саше Јанковића платила чак 140.769 евра?!
Јанковић копирао Тадића и Николића
Глумица и продуценткиња Бојана Маљевић безуспешно је покушала да прикрије чињеницу да је заштитнику грађана Саши Јанковићу снимила пропагандни спот, који представља почетак његове изборне кампање.
Маљевићева је покушала да обмане јавност причом да је снимљена Јанковићева изјава само једна од многих у серијалу "Моје право", и да су по истом принципу изјаве дали и повереник Родољуб Шабић и повереница Бранкица Јанковић.
Међутим, већ летимичним погледом на поменуте снимке види се да је Јанковићев снимак потпуно различит и да је једини снимљен у форми предизборног спота. Наиме, он је једини сниман из два кадра и само он се грађанима обраћа гледајући директно у камеру, и то поред заставе Србије! Сви други, када дају изјаве, гледају у новинара, а не у камеру. Осим тога, Јанковић у свом споту неодољиво подсећа и Бориса Тадића и Томислава Николића у њиховим председничким кампањама!
Упркос свему овоме, Маљевићева и даље упорно тврди да је Јанковићев спот само инсерт из информативно-едукативног серијала "Моје право".
Извор: Информер