ЗАПОЧНИТЕ ДАН ЧОКОЛАДОМ: Научници откривају због чега треба да је једете свакога јутра!

Научници са једног Универзитета у Њујорку спровели су велико истраживање у које је било укључено око 970 људи, година између 23 и 98. Њихове навике у исхрани се нису мењале током истраживања.

Илустрација (Фото: pixabay.com)

Експеримент је показао да чоколада има директан ефекат на нашу когнитивну функцију и да њено редовно конзумирање значајно може да побољша памћење и развијање апстрактног размишљања.
Пре неколико година, истраживачи са Тел Авив Универзитета су открили да сваког јутра једу чоколаду. Тврдили су да им помаже да раде боље. Такође, супротно мишљењу да људи који су на дијети не смеју да једу чоколаду, доказано је да она у ствари помаже код губљења килограма.
Када се пробудите, вашем мозгу је одмах потребна енергија, а јутро је део дана када тело храну претвара у енергију. Касније у току дана, када једете, ваше тело и мозак су и даље под "високим алармом", чувајући енергију из хране за резерву. На овај начин се људи гоје када једу мање.
Чоколада се не би требало конзумирати после 9 сати ујутру, а према мишљењу стручњака, људи који једу угљене хидрате, протеине и десерт од 600 калорија губе више килограма него они који једу доручак од 300 калорија и касније исте оброке у току дана.
Експерти кажу да је то нутријент - флавоноид, који се често налази у храни базираној на биљу и који чини око  20% зрна какаа. Високе количине флавоноида се такође могу пронаћи у чају, црвеном вину и воћу као што су грејпфрут и јабуке.
Тако да, следећи пут када се будете премишљали око тога да ли да узмете чоколаду или не, урадите то за доручак! Ваш мозак, али и струк ће вам бити сигурно захвални, а ви ћете се осећати боље.
Извор: zenskimagazin.rs