У складу са таквом анализом Епл је поделио неке јако занимљиве податке када је у питању промет на продавници. У новогодишњем дану је постигнут рекорд по потрошених 240 милиона долара на куповину апликација.
Помало је ова информација изненађујућа пошто је до сада пракса била да су корисници највише куповали апликације за време Божића. У претходној 2016-ој години, Епл је исплатио око 20 милијарди долара девелоперима апликација, што је за 40% више него прошле године. Од 2008-е године Епл је девелоперима исплатио до сада укупно 80 милијарди долара што значи да је трећину своте исплатио само у прошлој години.
Оволика зарада у новогодишњим празницима је дошла углавном са тржишта Јапана, Велике Британије и Сједињених Америчких Држава.
Зарада од претплаћених корисника на сервисе и апликације као шти су HBO Now, Netflix, Line, Tinder износи око 2.7 милијарди долара, што је за 74% више него 2015-е године.