- Ма колико био слаб према женама, ово са министарком у послу који не зна, за који је професионални дилентант и политичка незналица и за који уопште није компетентна не могу да прећутим. Лакше ми је зато што се и она не понаша као дама, вероватно опијена значајем своје функције и својим амбицијама - започео је он своју причу за „Ало!”.
- Дели стручне лекције свима на све стране у послу који не зна, уноси хаос по градилиштима, искључује извођаче са градилишта, мада то, наравно, није њен посао без икакве потребе, потцењује и вређа људе и инжењере, прети, грди и отвара нову државну грађевинску фирму, за којом нема никакве потребе, јер имамо сасвим довољно извођача који тај посао добро знају. Такође усред реализације великих пројеката као што су Коридори 10 и 11 спаја предузећа „Коридори Србије“ и „Путеве Србије“ без консултације са светским банкама које су дале новац, и то све само због тога да прави рекламу која није потребна - истакао је он.
- Подсећам да су сви битни послови у припреми и реализацији Короидора 10 и 11 обављени у мандату владе Мирка Цветковића, а затим, на сву срећу свих нас, настављени у мандатима две владе после тога: израђени пројекти, делимично извршена експропријација, обезбеђена средства светских банака, расписани тендери и изабрани извођачи. Ниједан нов посао у Србији није отворен, напомиње се наставак аутопута према Котроману од Руме до Ужица, напомиње се веза Краљево-Крушева, Рума-Шаба и косовска варијаната, али ништа од тога није почето. Све је започето у мандату владе у којој сам и био министар саобраћаја - казао је почасни председник СПС-а, осврнувши се и на реч „крадуцкање”, коју је Михајловићева употребила.
- Министарка помиње у тексту и неку реч „крадуцкање”, не знам о чему се ту ради, али је то вероватно неки термин из њеног стручног опуса. Чудим се откуда толико снаге жени која не зна ништа о послу којим руководи да нон-стоп иритира јавност и вређа људе који су стручњаци и стручни. То није добро за ову земљу, стручњаци морају да буду цењени и увек у првом плану - закључио је инжењер Мркоњић.
Подсећања ради, Михајловићева је у интервјуу за један дневни лист навела:
- Време Илића и Мркоњића је прошло, нема више пристајања на крадуцкање и више се аутопутеви не граде да би повезивали две њиве.
Фрка са Кинезима због Зоране!
„Ало!” је писао да је министарка Зорана Михајловић својим понашањем изазвала скандал и умало нарушила сјајне односе Србије са Кином. Наиме, она се ненајављено појавила на градилишту на Коридору 11 и осула паљбу на извођаче радова. Хаос који је након тога настао морао је да пегла председник Александар Вучић, који је два дана касније са великом државном делегацијом и кинеским амбасадором обишао радове на Коридору 11.
- Михајловићева је због личне медијске промоције направила скандал. Појавила се на градилишту и пред камерама јасно демонстрирала како је забринута, љута и незадовољна брзином извођења радова - навео је наш извор и додао да је кинеске партнере тај инцидент поприлично разљутио. Какве су последице директног упозорења САД да не дајемо имунитет Русима прочитајте ОВДЕ.
Извор: Ало