- Влада Србије нема пара за бацање, кривци за ово морају да одговарају. Преседан је у модерном грађевинарству да се нов ауто-пут ради изнова. Овде смо и да покажемо грађанима Србије како су неки претходни радили и колико нас то кошта. Пут који је требало само да одржавамо, ми смо принуђени да градимо из почетка. Да нам се то више никада не деси - изјавила је и захвалила српским и кинеским компанијама и радницима који раде даноноћно како би поправили лоше изграђен ауто-пут.
Михајловићева је запретила да Влада Србије неће толерисати никакве грешке на друмским и железничким инфраструктурним пројектима и додала да је циљ да до краја године буде пуштена у саобраћај цела деоница од Обреновца до Чачка.
Горан Родић из Грађевинске коморе Србије слаже се да је градња тог "ауто-пута из њиве у њиву" - како је прозван јер, када је завршен, остале деонице нису биле изграђене - прави пример јавашлука, али не и преседан у градњи српских путева.
- Тај пут из њиве у њиву Уб-Лајковац рађен је из разлога политичког маркетинга, да се нешто уради, а очигледно да има доста пропуста и да се то треба санирати како ваља, јер ако се буде опет шминкао ауто-пут, а не санира се како треба, имаћемо велики проблем. А што се тиче јавашлука, било је тога и раније и има и даље, то је факат. Још горе је што цео коридор гради 520 фирми па се ту не зна ни ко пије ни ко плаћа - истиче Родић, подсећајући на обрушавање бедема на Коридору 10, маратонску градњу Жежељевог моста…
Иначе, у обиласку поновних радова на спорној деоници са министарком су били Зоран Бабић, директор "Коридора Србије", као и амбасадор Кине у Србији Ли Манчанг.
Мила Алечковић о борби за слободарски живот Србије. Више о томе прочитајте ОВДЕ.
Извор: Курир