Најновије

БЕОГРАЂАНИ ЗГРОЖЕНИ: Чак је и министарка реаговала због увредљиве рекламе "Лидла"

Потпредседница Владе и председница Координационог тела за родну равноправност Зорана Михајловић позвала је данас компанију „Лидл” да још једном размисли о маркетиншкој кампањи којом најављује улазак на тржиште Србије и поруци коју шаље женама у Србији.

Лидл (Фото: Јутјуб)

Овим се прикључила многим корисницима друштвених мрежа који су веома бурно пропратили кампању, већином згрожени оним што су видели.

„Изузетно ми је драго што је компанија „Лидл” дошла на наше тржиште, што ће упослити велики број наших младих људи, али морам да приметим да маркетиншка кампања у којој жену приказују као ниску цену, а мушкарца као висок квалитет не носи добру поруку грађанима и посебно грађанкама Србије”, истакла је Михајловић у саопштењу које је пренео Танјуг.

Она је изразила уверење да ће компанија „Лидл” у свом пословању бити друштвено одговорна и да ће поштовати принципе родне равноправности у чему ће имати подршку Координационог тела за родну равноправност Владе Србије.

„Уверена сам да када руководиоци компаније ‘Лидл’ боље упознају Србију видеће да жене у нашој земљи нису ни јефтине, нити их треба вредновати као робу, већ да заслужују поштовање”, нагласила је Михајловић.

Лидл: Реклама нема за циљ да некога омаловажи

Компанија Лидл Србија саопштила је да њихова маркетиншка кампања „Савршен пар” којом се промовише отварање Лидл продавница у Србији нема за циљ да било кога омаловажава и да велику пажњу посвећује једнаком уважавању оба пола.

Поводом изјаве потпредседнице Владе и председнице Координационог тела за родну равноправност Зоране Михајловић у којој се позива „Лидл” да још једном размисли о поруци коју женама шаље кроз своју маркетиншку кампању, та компанија наводи да им је жао што је у делу јавности схваћена на начин на који нису намеравали.

Компанија Лидл Србија наводи да је идеја кампање да промовише оно по чему је Лидл препознат у свету, а то је најбољи однос цене и квалитета.

У саопштењу се објашњава да се као главни промотери, у кампањи појављују два лика, експерти за куповину и да су оба лика приказана кроз више позитивних особина.

Они у наставку кампање, који ће ускоро бити емитован, постају део живота наших потрошача и активно им помажу да донесу добре одлуке при куповини, наводи се у саопштењу Лидла.

„Повезивање било ког од ликова са само једним атрибутом, није била наша намера. Расподела њихових „експертиза” једноставно је потекла од рода речи у српском језику, где је квалитет мушког рода, а цена - женског”, указује Лидл.

Кажу да као одговорна компанија, у свим сегментима пословања поштују принцип равноправности и дубоко цене напоре свих институција, организација цивилног друштва и појединаца које улажу у стварање друштва равноправних људи са једнаким могућностима.

„Компанија Лидл залаже се за исте вредности и велику пажњу посвећује једнаком уважавању оба пола”, истиче се у саопштењу.

Прочитајте ОВДЕ какав је то изузетан послован успех направила Србија. 

Извор: Танјуг

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА