Светско такмичење одржало се у периоду од 26. фебруара до 02. марта 2018. године.
На такмичењу је учествовало 12 најбољих бизнис школа и 48 најбољих бизнис студената из целог света.
Студенти су решавали студију случаја 28 сати за компанију Arla Foods, највећег произвођача млечних производа у Скандинавији и највећег произвођача органског млека у свету. Задатак студије случаја односио се на будуће стратегије развоја компаније, обезбеђење додатног прихода од 500 милиона евра, као и подизање лојалности бренда ка генерацији Y, односно младим потрошачима.
Стратегије студената Факултета организационих наука односиле су се на иновативно повезивање потрошача и млекара путем јединствене „Daily Arla“ платформе, изградњу лојалности и поверења потрошача, као и на унакрсну продају вина и сира у земљама северне Европе, пратећи најновије трендове међу младим потрошачима.
Наши студенти су у рундама пре финала победили тимове универзитета: McGill University из Канаде, University of Florida из Сједињених Америчких Држава, Thammasat University са Тајланда, као и Singapore Management University из Сингапура. У финалу такмичења наступали су заједно са Универзитетом Copenhagen Bysiness School из Данске, University of New South Wales из Аустралије, као и Hong Kong University of Science and Technology из Хонг Конга. Победник такмичења био је тим University of New South Wales из Аустралије. Поред њих, на такмичењу су учествовали: University of North Carolina из Сједињених Америчких Држава, Universidad Panamericana из Мексика, Concordia University из Канаде и Maastricht University из Холандије.
Студенте је током такмичења посетила Њ.Е. Амбасадор др Јасмина Митровић-Марић, амбасадор Републике Србије у Краљевини Данској, која их је упознала са данским тржиштем и бодрила до завршетка такмичења.
Прочитајте ОВДЕ шта о мрежном рату Америке каже руски геополитичар Леонид Савин?
Извор: Правда