„Кузњецов“ ће бити опремљен дигиталним системом за управљање узлетањем и слетањем авиона које ће носити на палуби. Та опрема ће омогућавати његову употребу и ноћу и у лошим временским условима.
Слетање на палубу „Кузњецова“ биће потпуно аутоматизовано. Пилоти ће само посматрати како апаратура функционише јер ће палубни ловци и бомбардери слетати без икакве њихове активности.
Главни задатак апаратуре је - пуна аутоматизација слетања авиона на палубу „Кузњецова“.
Ратна морнарица Индије већ користи руски радио-технички систем „Резистор“ у полуаутоматизованом режиму: пилот ручно прати дисплеје и мониторе преко којих га техника наводи на бирање команди за слетање.
„Резистор“ омогућава индијским пилотима да изаберу режим „аутоматски“ и да узму команде у руке тек кад се авион нађе испред саме крме носача авиона.
Систем који ће добити „Кузњецов“ обезбеђује потпуно аутоматизовано слетање.
Руски палубни ловци већ имају опрему за аутоматско слетање, али она досад није испробавана јер је недостајала „бродска компонента“ која опреми авиона обезбеђује све потребне показатеље за слетање..
Досад су руски пилоти своје авионе на „Кузњецов“ спуштали искључиво ручно, а летови по лошем времену и ноћу били су потпуно искључени.
Познати руски пробни војни пилот Олег Мутовин, који је испробао могућности „Резистора“ на индијском носачу авиона „Викрамадитија“, оценио је:
„Ништа нема опасније од слетања на палубу ноћу и по лошем времену. Кад „Кузњецов“ добије опрему за слетање без пилота - то ће бити велики пробој. Његове борбене могућности ће бити знатно повећане“.
Погледајте ОВДЕ Су-34 и Су-24М у јуришу на "непријатеља".
Набавите књигу руских геополитичара Дугина и Савина о томе како Америка ратује против читавог света методама мрежног рата Posted by ?????? ?????? ?????? on ????? 2. ???? 2018.
Извор: fakti.org