„Смешно ми је кад слушам неке квазиполитичаре, попут Зорана Живковића и других, који говоре како је Град нешто поклонио Влади. Неће нико да упрти на леђа аеродром и однесе га из Ниша, аеродром остаје у Нишу и ми ћемо наставити да улажемо у њега и да га развијамо, као што смо радили у претходне три године”, рекла је Михајловићева, одговарајући на питања новинара у Републичком геодетском заводу (РГЗ).
Она је нагласила да је од 2014. у нишки аеродром уложено више од 3,5 милиона евра да би тај аеродром функционисао. “Без ових инвестиција, данас би нишки аеродром имао око 1.000 путника, колико је имао 2014, кад их је имао 1.335. Данас овај аеродром има више од 330.000 путника јер смо уложили у њега и наставићемо да улажемо”, казала је Михајловићева.
„Ова Влада ће се и даље “мешати” у свој посао и неће дозволити да нишки аеродром, који је важан за Ниш, Србију и за читав регион југоисточне Европе, пропадне, нити да мирно гледа како Нишлије уместо свог аеродрома користе софијски. Најмање пет до 10 милиона евра потребно је додатно да се уложи у инфраструктуру да би аеродром опстао, укључујући и нови торањ за који се ради пројекат. С друге стране, нишки аеродром тренутно приходује око 60 милиона динара, и не могу да исплате ни плате, за које је потребно око 110 милиона динара”, рекла је Михајловићева.
Она је одбацила тврдње да одлука Градског већа Ниша да имовину аеродрома пребаци на републику има везе са концесијом за Аеродром “Никола Тесла” и додала да ће то би јасно свима кад буде објављен уговор о концесији.
“Управо захваљујући Влади и тадашњем премијеру, а данас председнику Србије Александру Вучићу, Ниш је претходних неколико година добио шест нових фабрика и постао саобраћајно чвориште у друмском, железничком и ваздушном саобраћају, кроз пројекте као што су Ниш-Мердаре-Приштина, модернизацију и реконтрукцију пруге Ниш-Димитровград, завршетак Коридора 10 и развој нишког аеродрома”, рекла је Михајловићева.
Прочитајте ОВДЕ све о овој "тихој ликвидацији" аеродрома.
Извор: Данас