У том логору за време Независне Државе Хрватске, током Другог светског рата убијено више стотина хиљада Срба, Јевреја и Рома, међу којима је било деце.
Представљајући нову колекцију, манекен шета завејаном пољаном по тмурном зимском дану. Назире се, како се наводи, да је идеја маркетиншког стручњака "Valley Eye Wear" који је смислио ову, у најмању руку, дегутантну кампању, да се кроз наочаре које производи компанија види кроз сваку таму, па и ову монструозну која је прогутала на десетине хиљада људи који су умрли у најстрашнијим мукама.
Stop using this symbol of the suffering Serbs,Jews and others in your campaign!
— Crvena (@VSreca) 02. јул 2018.
Do yo know what the #Holocaust is?@valleyeyewearpic.twitter.com/MgbvUW1ztj
На профилу компаније, на мрежи "Инстаграм", поред једне фотографије наводи се објашњење да је снимање рађено у Хрватској поред споменика "у знак сећања на стотине хиљада људи који су страдали на овом месту".
Одлука да се логор користи као маркетиншки трик, изазвала је бројне коментаре попут оних да су "могли да оду у Аушвиц да снимају", "да позадина слика лепо прогања"...Такође, ма Твитру је покренута и кампања да се не купује наочаре те компаније.
У Јавној установи "Спомен-подручје Јасеновац" нису знали да је сниман рекламни спот. Рекли су да су изненађени и да ће коментарисати случај тек када буду у потпуности испитали о чему се ради, пишу "Новости".
Ипак судећи по рекламним фотографијама аустралијска компанија снимала је у Хрватској, али не у Јасеновцу, већ испред споменика Револуције народа Мославине, посвећеног другом светском рату.
Using #Jasenovac for marketing purposes was a hideous decision. But the worst is that @valleyeyewear has not apologised even after having hundreds of people giving them a history lesson. So we’ll have to take a step further until they reconsider → #DoNOTBuyValleyEyeWear!
— Berta Herrero (@Be_Herrero) 02. јул 2018.
ОВДЕ погледајте како хрвати хапшењима покушавају да сакрију геноцид над Србима.
Извор: Танјуг