Према плану, до краја године ова деоница биће пуштена у саобраћај.
Цела санација изазвала је пажњу јавности након најаве предеседника Србије Александра Вучића да ће проблем са одронима бити решен "тако што ће брдо бити срушено", али и да је Слободан (Станковић, директор Интеграла, прим. аут.) "хтео топовима с друге стране да гађа".
Мало ко верује да је уопште могуће срушити ово брдо, а сви су сумњичави и да ће бити завршено у најављеном року. Међутим, извор из "Коридора Србије" каже да радови теку по плану и да су са претходне тачке 'косине 3' срушили 500.000 кубика земље за четири месеца.
"До сада је са спорног дела склоњено 120.000 кубика земље, од укупно 300.000. Ради се ископ великим багерима, и одгуравање материјала будложерима. Део склоњене земље биће искоришћен за покривање галерија, а део ће бити пребачен на депонију "Писани камен", а која је направљена баш од земље са 'тачке 3'", наводи саговорник.
План је, да се галеријама контролише одрон.
"Испод галерије се изводе шипови пречника 90 центиметара, којима ће трајно бити стабилиовано клизиште. Ископ се ради од јутра до мрака, због безбедности не може ноћу да се ради. А када се обезбеди довољно простора, шипови ће почети и ноћу да се граде", наводи извор.
Зашто је азијском џину најважнији партнер Европе - малена Србија? Прочитајте ОВДЕ све о томе.